"Sóc navegant solitari. Sóc mariner sense port. Mai no he tingut calendari, el meu rellotje sóc jo, que tinc segons i que allargo les hores. Tú vell timó que m´ajudes, la meva adreça sou tu i el vent; treu-me d´aquesta tempesta, treu-me que ja no puc més; seguint una estrella potser em vaig perdre el cel i vaig perdre el seny...
Dóna-m força per cridar... que no sóc d´aquí, tampoc sóc d´allá, la meva terra és el mar. Dóna-m fo´rça per cridar, que jo sóc de mí, que no sóc de ningú i sempre així serà.
Vaig néixer sense fronteres, no crec en les possessions, doncs penso que hi ha massa coses que ens separen i tots som del mateix món; no crec en nacions ni en obligacions.
Dóna-m força per cridar... que no soc d´aquí, tampoc sóc d´allà, sóc part de l ´oceà. Dóna-m força per cridar , que jo sóc de mí, que no sóc de ningú. La meva terra és el mar feta d´aigua i sal.
Sota l´aigua no hi ha peles ni banderes ni nacions. El silenci que m´envolta es la solfa que em fa viure, viure i ser lliure... Lliure!!
Dóna-m força per cridar, que si l´aigua és amor, jo de pedra no sóc, mulla´m un altre cop... Dóna-m força, torna-m boig, que si l´aigua és amor, jo de pedra no sóc, mulla-m un altre cop... dins el cor..."
(taken from the song "La meva terra és el mar") (1998)
Traducción: Soy navegante solitario, soy marinero sin puerto. Nunca he tenido calendario, mi reloj soy yo, que no tengo segundos y que alargo las horas. Tu viejo timón que me ayudas, mi dirección sois tú y el viento. Sácame de esta tempestad, sácame que ya no aguanto más. Persiguiendo a una estrella a lo mejor me perdí el cielo y perdí el sentido. Dame fuerzas para gritar, que no soy de aquí, tampoco soy de allá, que mi tierra es el mar. Dame fuerzas para gritar, que yo soy de mí, que no soy de nadie y que siempre así será. Nací sin fronteras, no creo en las posesiones, pues creo que ya hay demasiadas cosas que nos separan y todos pertenecemos al mismo mundo. No creo en naciones ni obligaciones. Dame fuerza para gritar, que no soy de aquí, tampoco soy de allá, soy parte del océano. Dame fuerzas para gritar, que yo soy de mí, que no soy de nadie, mi tierra es el mar hecha de agua y de sal. Bajo el agua no hay pelas ni banderas ni naciones. El silencio que me rodea es la solfa que me hace vivir... ¡¡vivir y ser libre!! Dame fuerza, vuélveme loco, que si el agua es amor yo no soy de piedra... vuélveme a mojar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario